實地調研(1):九龍安達臣新小區

#脫苦海 #梁隼 #實地睇樓 #觀塘區 #安達臣 #港人首置上車盤 #公屋之城

前身為石礦場的「大山托山」為大地帶來礦材帶咗好多年,亦傳聞因為個山炸到好似開個大口咁,為香港帶來爭拗。如今石礦場功成身退,政府會喺上面起好多好多樓,除咗可以解決好多人嘅居住問題之外,仲可以遮番住個大口,即刻安靜晒!

林鄭特首在施政報告度話,安達臣發展區其中一個地盤會成為第一個首置上車盤選址,果度依家仍然是開發中,依家入咗伙嘅有寶達邨上面嘅安達邨,同埋順天邨上面嘅安泰邨。

兩條邨都係「安」字頭,不過就相隔幾遠下,由一條邨行去另一條邨要成十分鐘咁上下,中間隔著的地方,依家寫住是蓄洪池,即係第日好大機會係一個公園,咁果度都幾心曠神怡。

由於喺山上面,果度都好大風,再加上果度之前唔知係咪好有系統地採礦,形成果度的地段一層層咁好似梯田,而每一層都有一個又高又直的護土牆包住,係上面起嘅樓就好似起在懸崖上咁,畏高嘅人住果度真係住低層都會好驚。

果度對外都係巴士小巴,政府研究緊起條東九龍鐵路線,但係走線好似無安達臣份(順天、秀茂坪、寶達設站),所以果度巴士線都算多,去沙田、荃灣、九龍、過海都有,九巴俾個靚number開線(88號,大圍去中秀茂坪)一定有原因的!

發表留言